Otázky a odpovede

Stav Vašej objednávky nájdete po prihlásení do svojho konta, v sekcii moje objednávky.

Pokiaľ je objednávka uhradená a údaje v objednávke sú uvedené správne, príde Vám potrvdzujúci mail o zaplatení objednávky.

Pri ukončení nákupu bude vygenerovaná faktúra, ktorá Vám bude zaslaná na Váš mail. Ak sa Vám faktúra nebude dať stiahnuť, kontaktujte nás.

Môžte nás kontaktovať pomocou kontaktného formulára, alebo telefonicky. Zároveň upozorňujeme, že na e-shope nie je možné objednávať lieky na lekársky predpis. V prípade informácie ohľadom liekov, sa môžte obrátiť na kamennú lekáreň, alebo lekára, ktorý liek predpísal.

Nie, je potrebné vytvoriť novú objednávku, nakoľko nie je možné doplniť ďalšie produkty do už uhradenej objednávky.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? KONTAKTUJTE NÁS